SukaSuki

SukaSuki

Friday 20 September 2013

kembalinya dengan nafas baru

Hi Hi Hiiiiii uolss... hmm.. dah dekat setahun tarak update ini blog... yelah lately ni terlampau sibuk sampai tadak masa na update apa-apa cerita dalam dinding blog ni.. takpa. ada cerita baru menanti.. aku ingat nak masukkan kerja-kerja DIY yang dah aku buat kat objek putih aku.. macam2 aku buat. yelah, perasaan ingin mencuba tu membuak-buak. hasilnya semua memuaskan. kadang-kadang tu ada jugak yang tak jadi. tap takpa, kita belajar dari kesilapan jugak kan.

mungkin ramai yang meminati kerja-kerja DIY ni. Yelah, jimat kos tenaga buruh, jimat duit dan segala jimat yang ada.. Dengan hasil tangan sendiri, ia akan menghasilkan rasa KEPUASAN yang teramat sangat bila kerja-kerja yang kita buat tu menjadi. hohohoho. takpa next entry aku akan masukkan apa yang diy aku dah buat dan apa yang aku tahu.. mungkin korang boleh cuba buat. kalau ianya mengarut. cuba abaikan yee..

sebelum tu nah sekeping gamba objek putih yang terbaru selepas dah masukkan kasut sukan untuk dia.. lama jugak mengumpul. baru la dapat merasa haaa...huhuhu :-